Verleiden en beleven
Oververhit, die woningmarkt van tegenwoordig. En de vraag naar koopwoningen breidt zich alleen maar uit. Aan Remko Tesselaar en zijn collega’s van Heijmans Vastgoed en Woningbouw de taak om woningzoekenden te verleiden een Heijmans-huis aan te schaffen. Voor kopers zijn dat bijvoorbeeld Wenswonen-huizen. “Duidelijk is dat we de naamsbekendheid van het merk Heijmans Wenswonen kunnen vergroten, als je beleving en verleiden gebruikt.”
“Doel is om het traject voor de koper vanaf de makelaar tot aan de handtekening te verbeteren. Nu moeten huizenkopers hun wensen zien te vinden in een gigantische stapel papieren. Vervolgens reizen ze af naar een keuken- en badkamershowroom. Daarna vullen ze de papieren optielijst van het huis in, die wij vervolgens handmatig in onze computersystemen moeten verwerken en naar onderaannemers, leveranciers en collega’s moeten communiceren. Hartstikke veel handelingen, zonder dat je iemand van ons ziet.”