De energietransitie is in volle gang. In 2030 is zelfs iedere nieuwe auto emissieloos. Elektrisch rijden wordt de nieuwe norm. Maar hoe zorg je er voor dat straks 8 miljoen voertuigen tegelijk kunnen opladen? Die belasting is een enorme uitdaging voor het elektriciteitsnet. De laadpaaloplossingen van Heijmans eMobility zorgen er voor dat iedere auto optimaal oplaadt.
Heijmans levert al sinds 2014 laadoplossingen, voor private en (semi-)publieke organisaties. Er staan in Nederland zelfs al duizenden laadpalen van en door Heijmans. Bij Heijmans werken verschillende disciplines samen. Zo helpen we onze klanten met het totale dienstenpakket, van ontwerp tot installatie en beheer.
Een goed geïntegreerd ontwerp is heel belangrijk. We kijken naar de juiste positie voor de oplaadpunten, welke is het meest efficiënt? Maar ook naar de aansluiting op het elektriciteitsnet. Zodat er met voldoende snelheid geladen kan worden, zonder dat er piekbelasting optreedt.
Betrouwbaarheid gegarandeerd
Voor onze opdrachtgevers is het belangrijk dat de laadpaal zo veel mogelijk beschikbaar is. Uptime noemen we dat. Daarom kiezen we voor de beste laadpalen met de minste kans op storingen. Dat levert tevreden gebruikers op en het beste rendement.
Geautomatiseerd beheer
Met het online beheerplatform van Heijmans eMobility krijg je inzichten en controle over alle oplaadpunten. Je kunt er de tarieven instellen en data over de laadsessies uitlezen. Afrekening gebeurt automatisch. Meldingen en storingen lees je online en je hebt een 24/7 helpdesk tot je beschikking. Mocht er in een uiterst geval een monteur nodig zijn, dan kun je een beroep doen op het landelijke service-netwerk van Heijmans. Heijmans eMobility: anytime uptime.
De voordelen van Heijmans eMobility op een rij
- Maatwerkoplossingen
- Van installatie tot beheer en onderhoud
- Zo efficiënt en zo snel mogelijk laden
- Beheer-functies, automatische afrekening van laadsessies en uitgebreide rapportages
- Betrouwbaar en goede uptime-prestaties
- 24/7 helpdesk
- Verschillende abonnementsvormen en SLA's voor onderhoud