Heijmans wint twee Dutch Interactive Awards

22 mei 2015

Op 21 mei vond de uitreiking van de Dutch Interactive Awards plaats. Deze Nederlandse Oscaruitreiking voor e-commerce, online marketing en communicatie heeft als doel bijzondere prestaties op het gebied van online commerce en media te stimuleren en in de spotlights te zetten. De website van Heijmans heeft een prijs gewonnen en Heijmans is gekozen tot ‘Company of the year’.

De corporate website van Heijmans heeft gewonnen in de categorie ‘Corporate’ met lovende woorden van de jury voor de vernieuwende benadering die Heijmans in samenwerking met partner Fabrique tot uiting heeft gebracht:

"De website van Heijmans is een goede online vertaling van thought leadership. Alle lof van de jury om de doelstelling, het veranderen van de beeldvorming, ruimschoots te realiseren. Bovendien heeft de corporate site echt een verandering gebracht binnen de organisatie. Voor de bouwsector is de case zeer verfrissend en inspirerend."

b0ff6037-45e9-41f0-84a9-3e5255bf115f-original.jpeg

Fabrique en Heijmans nemen de award voor 'Best Corporate Website' in ontvangst.

17962319341_e445c97ad6_k.jpg

Gijs van den Broek en Sander Willems nemen de Award voor 'Company of the year' in ontvangst.

De jury heeft Heijmans ook gekozen tot ‘Company of the year’. Heijmans schaart zich hiermee in een illuster rijtje van KLM (2012), Rijksmuseum (2013) en Philips (2014). De jury:

"Dit bedrijf heeft goed nagedacht over wat thought leadership betekent. Heijmans heeft een bijzondere insteek gekozen waarin Digital Marketing een aanjager is voor verandering in positionering en organisatie. Van traditionele communicatie afdeling naar een redactie formule (social minded). Heijmans bewijst dat B2B niet saai hoeft te zijn."

Bekijk hier alle info over de DIA awards en het juryrapport.